lördag 3 december 2016

Lucka 3


#MarabouChokladhus

Lucka 3 kommer att bjuda på choklad, skratt, familjeskoj och lite mera choklad!

Det blir ett filmklipp även idag, surprise surprise!
Kunde inte låta bli att filma hur det gick för oss när vi skulle bygga vårat livs första chokladhus.

En sak insåg jag rätt snabbt....
Det var betydligt svårare än jag hade trott!

Vi snattrade på en hel del under byggtiden... en del vettiga saker, men mest strunt.
Här kan ni kolla filmen direkt på youtube, ifall du har problem att se den här.


Såhär blev alltså vårat hus... innan jordskalvet...


Det var riktigt kladdigt, men vi hade kul. Huset är mil från något perfekt, men det var vi inte ute efter heller. Vi ville bara göra något nytt, något roligt, något tillsammans, något vi kunde filma.



Välkommen tillbaka imorgon för lucka 4.
Alla luckor hittar man under etiketten "Julkalender 2016".

/Kitty
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

4 kommentarer:

♥Min Eden♥ sa...

Åh vilket härligt klipp :D

SandraN sa...

Ni e no kul ni! :D Å så blev ja ganska sugen på choklad ;)

Bohemian Maggie sa...

Haha va härliga ni e! :D Trodde aldrig ja sku orka se ett klipp om chokladhus i 15 minuter, men ni hade så härlig stämning så jag bara fortsatte kolla. :D

Drömgården sa...

Tack snälla ni. Jo vi hade jätteroligt! Klippet blev lite väl långt, men till sist kunde jag bara inte redigera bort mera.. startade på 50 minuters material! 😀
/Kitty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen