söndag 14 december 2014

Mitt bordssällskap på bloggjulfesten

Nu kommer ett litet inlägg om bloggjulfesten som ägde rum för ca 2 veckor sedan...


Under bloggjulfesten fick vi alla en uppgift!

Framför oss på bordet hade vi alla en liten lapp. På lappen fanns en fråga. Vi hade alla lite olika frågor. Frågan var inte riktad till sig själv. Nej, den skulle du ställa till den person som satt mitt emot dig!


Min fråga jag skulle ställa var:
"Vad gillar du bäst att blogga om?"


Mitt emot mig satt Minna.
Hon bloggar om vardag, familjeliv och inredning.



Under julfesten hade tre av modebloggarna fått varsin uppgift. De skulle utse kvällens bästa frisyr, makeup och klädsel.
Minna blev utsedd till kvällens bäst klädda av Sofia!
Så vacker! Och verkligen passande för "Gala-temat". Gå in på Sofias mode och läs mer.


Här avslutar vi en till adventsvecka!
Ha en fortsatt trevlig söndag och hoppas ni får en bra start på den kommande veckan!


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen