måndag 4 juni 2018

Inför Trädgårdskvällen på Strömsö 7.6.18

Nu är det inte många dagar kvar!!!


På torsdag går det av stapeln, trädgårdskvällen på Strömsö.
Ska bli roligt att åka dit och besöka den trevliga miljön, samtidigt som man får träffa massor av folk.

Förra året var första året trädgårdskvällen ordnades på Strömsö. Jag var med även då. Mitt inlägg och filmklipp från kvällen hittar ni HÄR!



Är med i programmet även iår.
Ni hittar mig på "torget" där man får komma fram och hälsa och snacka odling. Jag sitter på scenen kl.17.40 och ni kan livechatta med mig mellan kl.18-18.30.

Hela programmet och annan information hittar ni på Strömsös hemsida.
För er som inte har möjlighet att delta så kommer hela evenemanget livestreamas från Yle arena och även sändas live i radio från Yle Vega.


Det är ont om parkering, så åk in till vasa och hoppa på bussen som snurrar på mellan stadshuset och Strömsö. Det är helt gratis att ta bussen! Man kan även ta cykeln.

Vi ses på Strömsö!

#trädgårdskvällpåströmsö

/ Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen