lördag 8 december 2018

Vinnaren av Impecta fröpaket!


Så var tävlingen i samarbete med Impecta avslutad och vi har en vinnare!

Vem vann då det fina paketet med 10 fröpåsar av Impectas 62 nyheter som lanserades samma dag som utlottningen startade, i lucka 5?!

Det har varit otroligt intressant att läsa vilka fem sorter ni skulle vilja odla ur Impectas sortiment. Det är inte lätt att välja ut 5, jag skulle hellre nämna 25! Så för er som vill ha tips på andras favoriter kan gå in och läsa i kommentarfältet.

Det blev ett helt gäng lotter som delades ut, men den vinnande lappen föll på:

Emely!
Grattis!

Jag sänder mail till dig för att få dina uppgifter, sen är det bara att invänta paket från Impecta.se!
Om du inte fått någon e-post, så ta kontakt med mig!

Har ni hunnit checka in dagens lucka??
Det är en ny tävling pågång igen!

/ Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

1 kommentar:

Emely sa...

Tack så himla mycket!!! Helt fantastiskt!!
Jag ser verkligen fram emot ett härligt fröpaket från Impecta. Jag är så inspirerad och vill ha vår nu. Trevlig advent!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen