fredag 7 december 2018

Lucka 7: Gästbloggare


Lucka 7 och en vecka in i julkalendern.
Idag får jag äran att presentera gästbloggare nr.2

Living with my camera
Camilla Hynynen

Camilla jobbar som frilansande inredningsfotograf och har reportage som publiceras över hela norden! Hennes blogg Living with my camera bjuder alltid på vackra och inspirerande bilder. Nu över till hennes gästinlägg som handlar om julkänsla och bjuder på stämningsfulla bilder.


Tack för äran att få gästblogga här! 
Jag är en julmänniska ända ner i tårna och börjar gräva fram pynt redan i mitten av november. Ibland infinner sig julkänslan ändå inte, utan jag får hjälpa den lite på traven. Julmusik och julmarknader funkar alltid, och julmarknaden i Åbo är en favorit som definitivt måste besökas! Snö eller inte, men den rätta känslan finns alltid där!
Jag brukar för det mesta ha kameran med mig, och även om bilderna blir ganska lika år efter år, så är de ändå en viktig del av mina jultraditioner. Efter marknaden brukar det bli lite cafe´besök med glögg och kanske något gott till. Mys på högsta nivå tillsammans med min kära man. Så mycket mer behöver jag inte för att det ska kännas bra ända ner i tårna. 

Camilla













Tack Camilla för ditt otroligt stämningsfulla inlägg! Kan förstå att den marknaden ger dej och många andra julkänslan. Snygga bilder som alltid!
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen