tisdag 28 juni 2016

Vinnaren är dragen!

Utlottningen av boken "ODLA! Trädgårdsbok för nybörjare" är nu avslutad.

Vinnaren blev slumpmässigt utvald,
(jag hade yngsta barnet att säga en nummer och så räknade jag i kommentarsfältet).


Grattis Sofia i Kronoby!

Kopierat från kommentarsfältet:
"Jag läser din blogg för att den är mycket inspirerande med väldigt fina bilder och nyttiga tips för trädgården. Har själv ett hus var vi börjat anlägga trädgård. Tycker om dina tips ex. vilka växter som tål nordliga vindar och odlingstips. Brukar också använda sökfunktionen i din blogg och se om du skrivit om just det jag funderat på. Jag älskar att testa på att odla ätbara saker :)"
/Sofia

Boken åker iväg med posten idag!
Hoppas att du kommer att ha nytta av den.

Tack för alla fina kommentarer och tack för att ni läser!
(Mer om utlottningen hittar ni HÄR)

Kitty
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar
Bloggtopplistan för Finlandssvenska bloggar - Bloggar.fi

1 kommentar:

Annilunds köksträdgård sa...

Grattis! Jag håller med Sofia ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen